(044) 394 90 01 (050) 394 90 01
voltar telegram account380500114653 voltar viber account380986700002

Доставка Оплата Повернення

  Оплата

Готівкова

  • При доставці кур'єром;
  • Після оплатою «Нова Пошта», при отриманні замовлення в представництві служби доставки у Вашому місті.

 

Безготівкова

  • Для фізичних осіб через Банк (при доставці по всій території України). Ви можете оплатити висланий на Вашу адресу електронної пошти або факс рахунок безготівковим переказом в будь-якому банку. Як тільки оплата надходить на наш розрахунковий рахунок товар передається в службу доставки. Прохання після здійснення оплати інформувати менеджерів.
Шановні клієнти та відвідувачі сайту, інформуємо Вас, що деякі товари інтернет-магазин відправляє кур'єрськими службами тільки після повної або часткової передоплати.
  Доставка

Доставка по Львову

  • Безкоштовно, якщо сума замовлення складає 10 000 грн і більше.

 

Доставка по Україні

  • Доставка товарів по Україні здійснюється в будь-який населений пункт курьерской службой  "Новая Почта".
  • Товари приходять на склад "Нової Пошти" у вашому місті. Також є можливість здійснити доставку до будинку.
  • Всі товари перед відправкою перевіряються нами, заповнюються гарантійні зобов'язання а також вкладається чек про оплату і сертифікат відповідності.
  • Після відправки замовлення, на Ваш мобільний Ви отримаєте повідомлення з номером декларації та датою прибуття товару (1-2 дні в залежності від регіону). Отримати товар Ви зможете на складі транспортної компанії у Вашому місті пред'явивши паспорт і номер декларації.
  • Вартість доставки товару можна розрахувати на сайті компанії "Нова Пошта".
УВАГА: Всі товари які продаються погонними метрами та відрізаються від загального об‘єму на замовлення покупця не підлягяють поверненню.
  Гарантія, сервісне обслуговування, повернення і обмін товарів

Шановні клієнти, з гарантійних питань ви можете звертатися в офіційні сервісні центри виробника товару або в наші магазини:

  • Вул. Героїв УПА, 77, Львів, Львівська обл, 79000
  • Вул. Щирецька, 36 Львів, Ринок Південний ТЦ «Будмаркет» пав.41
  • Вул. Галицька, 4, Стрий, Львівська область, 82400

 

При зверненні в сервісний центр ви повинні мати з собою:

  • товар з повним комплектом;
  • гарантійний талон;
  • товарний або касовий чек що підтверджує оплату.

 

Адреси відповідних сервісних центрів ви знайдете на сторінці товарів. Гарантія на всі товари надається на термін від одного до тридцяти шести місяців. Будь ласка перевіряйте комплектність, відсутність дефектів та ін. перед отриманням товарів.  У разі відсутності з будь-якої причини або втрати гарантійного талона - надішліть нам запит у вільній формі office@voltar.com.ua. У запиті обов'язково вкажіть номер замовлення а також залиште у вкладенні фото чека про оплату та фото серійного номера товару (якщо такий є) якщо з якоїсь причини у вас немає документів, що підтверджують покупку - зверніться в наш кол-центр за номером: 0 800 30 30 01 (безкоштовно по Україні зі стац. номерів). Посилання на джерело: "Контакти"

Як обміняти або повернути товар

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки скориставшись Послугами перевізників або в наших магазинах. Графіки роботи та адреси дивіться тут: "Контакти"

Повернення товару можливе на наступних умовах:

  • Що б оформити повернення візьміть / відправте товар в упаковці з повною комплектацією, паспорт, документ що підтверджує оплату.
  • Для того що б товари не губилися на службах доставки, настійно рекомендуємо повідомляти наших менеджерів перед відправкою.
  • Гроші за товар ми повернемо в день отримання товару. Якщо на момент повернення в касі не опиниться грошей або ж оплата проводилася за безготівковим розрахунком, ми повернемо гроші не пізніше семи робочих днів.
     

Повернення буде оформлений в разі якщо:

  • Товар не було використано, збережений товарний вид, на товарі немає сколів, подряпин, потертостей і т. Д.
  • Товар повинен бути повністю укомплектований а упаковка має бути ціла і не порушена.
  • На товарі повинні бути збережені всі заводські ярлики і маркування виробника.
  • Якщо товаром є складним електронним пристрій і при поверненні виявлене що товар не працює або ж якщо це електронна запчастина яка повинна була бути встановлена на будь-який інший прилад і не може бути перевірена безпосередньо при поверненні - в такому випадку повернення буде оформлене тільки після надання офіційним сервісним центром довідки про те що умови експлуатації не порушені та товар є справним.

 

Випадки в яких не надається гарантія

  • Сервісний центр зберігає за собою право відмовити в гарантійному ремонті, в разі якщо:
  • Порушена цілісність заводських гарантійних пломб;
  • Виявлені різноманітних механічні пошкодження причиною яких могли бути дії покупця або третіх осіб як умисні так і необережні.
  • Товар використовувався не у відповідності з правилами які викладені в документах з експлуатації товарів від виробника.
  • Покупцем або третьою особою були проведені розбирання, ремонт або зміна компонентів товару без узгодження з сервісним центром.
  • Гарантійний талон або інші супровідні документи заповнені неправильно або втрачені.

 

Також гарантійні зобов'язання не можуть бути виконані в повному обсязі в таких випадках:

  • Природній знос товару або вичерпаний ресурс;
  • Пошкодження випадкові або навмисні які виникли через недбале використання, попадання рідини, пилу або будь-яких сторонніх предметів в корпус.
  • Вихід з ладу товарів внаслідок стихійних лих, природних катастроф / явищ.
  • Пошкодження викликані невідповідністю напруги в електромережі (аварійне підвищення або пониження) або через неправильне підключення до електромережі.
  • Несправна робота або пошкодження через дефекти системи в яку підключений даний товар. Стосується як дефектів системи так і неправильного підключення самого товару до системи та інших виробів в ній.
  • Використання товару не за призначенням або з порушенням експлуатаційних правил.
  • Виявлення в виробі програмного або іншого забезпечення не передбаченого виробником.

 

Які товари не підлягають обміну або поверненню:

Товари які продаються погонними метрами і відрізаються від загального обсягу по замовленню клієнта.

Тут ви знайдете посилання на повний перелік товарів які не підлягають обміну, поверненню відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Як ви можете оформити повернення/обмін

Для оформлення заповніть просту форму за цим посиланням (варіант: напишіть нам на office@voltar.com.ua в нас нема форми зворотнього звязку) У запиті обов'язково вкажіть номер замовлення і залиште у вкладенні фото чека про оплату та фото серійного номера товару (якщо такий є) або звертайтесь у наш кол-центр: "Контакти"

Що робити якщо товар уже не гарантійний але потребує ремонту або сервісу

Ви можете скористатися нашим безкоштовним сервісом і швидко знайти сервісанта або ремонтника в своєму місті. Переходьте за цим посиланням: "Монтаж і сервіс", пройдіть швидку реєстрацію та вибирайте з сотень пропозицій в вашому регіоні.