Останнім часом на ринку опалення зберігається тенденція «оновлення» Багато брендів змінюють свої лого і стратегії розвитку, всі провідні виробники намагаються стати ближчими до своїх клієнтів, рухатися в ногу з часом, не відставати від розвитку енергозберігаючих технологій і постійно впроваджуючи інновації у виробництво.
Не відстає від інших і італійський виробник запірної арматури і труб GIACOMINI. В цьому році компанія оновила логотип, підкреслюючи тим самим свій твердий намір і далі залишатися одним з лідерів світового ринку опалення і водопостачання і рухатись вперед, не відстаючи від конкурентів. Новим лого GIACOMINI каже, що збирається рухатися тільки вперед, до нових технологій. Виділення літери «Е» означає, компанія надає великого значення енергозбереження в інженерних системах. Поява слова «WATER» в логотипі має підкреслити причетність компанії до знаку Водолія. Розробники нової концепції GIACOMINI впевнені, що з настанням ери Водолія така стратегія дуже актуальна. Це надає бренду природності, а споживачеві впевненості, що продукція з дівчиною ллє воду з глечика на логотипі - це символ комфорту і надійності. Слів «MOTION» в новому образі GIACOMINI означає рух, рух вперед до інновацій. Поєднання «WATER», «Е» і «MOTION» може означати тільки те, що ви, як споживач отримаєте тільки позитивні емоції, використовуючи продукти GIACOMINI.